- Úvod
- ELEKTROMOTORKY
- Sur-Ron Light Bee X elektro motorka, 40Ah
Sur-Ron Light Bee X elektro motorka, 40Ah
- Novinka
- Doprava ZDARMA

- Kompletní specifikace
- Parametry
- Hodnocení 0
- Sur-Ron Light Bee X elektro motorka, 40AhNení skladem129 500 Kč107 025 Kč bez DPH
Elektrická motorka do terénu Sur-ron Light Bee X verze.
Tento motocykl je určen pro offroad použití na nezpevněných plochách (mimo pozemní komunikace) Verze s homologací pro provoz na komunikacích také v nabídce!
Hlavní výhody: Vysoký výkon, dlouhý dojezd až 100km, tichý provoz a nízká hmotnost pouhých 50kg. Větší Akumulátor Li-ion Panasonic 60V 40Ah s tichou rychlo nabíječkou. Bezkartáčový BLDC motor má výkon 3000W (standard mód) a po přepnutí na sportovní mód 5400W. Max rychlost cca 75km/h s kroutícím momentem 250Nm na zadním kole.
Specifikace:
Hmotnost: 50kg
Nominální výkon 5kW
Kapacita 40 Ah
Energie 1960 Wh
Nominální proud 80A
Typ: SUR-RON Light Bee X-version
Nová elektrická motorka pro freeride ježdění v terénu. U tohoto modelu máte kvalitní a roky ověřenou lehkou Li-ion baterii Panasonic 60V 40Ah a žádná těžká olověná. Dodáváno včetně tiché rychlo nabíječky 10A. Váha stroj je jen 50kg díky špičkové technologii zpracování, kovanému rámu z hliníkových slitin při tlaku až 6000 tun a lithiovému akumulátoru. Samotný rám váží pouze 7,8kg. Díky nízké váze je vhodný i pro ženy nebo děti s dostatečnou výškou. Dlouhý dojezd při rychlosti 20km/h až 100km. Při běžné jízdě v kopcovitém terénu je to cca 40km. Akumulátor je plně nabitý pouze za 3hodiny. Spolehlivý bezúdržbový bezkartáčový motor má nominální výkon 5000W a zajistí dostatečný výkon. Zrychlení z 0 na 50km/h jen za 4s!! Díky ideálnímu převodu a FOC systému řízení je kroutící moment na zadním kole 250Nm a vyjedete téměř každý kopec i se stoupáním nad 45°.
Vítaným prvkem je USB zásuvka pro napájení mobilu, gps, přídavných světel, atd.
Motorka je postavena jako ultralehký dirtbike
Stroj je vždy předáván sestavený, odzkoušený a odblokovaný na plný výkon.
Doprava je zdarma po celé ČR naším rozvozem nebo importérem dle časových možností.
Platba na účet nebo hotově na prodejně.
Záruka, originální náhradní díly, servis vše od oficiálního a autorizovaného dovozce SUR-RON pro ČR
X Verze je proti standardní vybavena
- Jednotkou s písmenem "X" se sinusovým průběhem - "tichý chod" a FOC řízením díky čemuž má vyšší kroutící moment v nízkých a středních otáčkách
- Do jednotky je naprogramována funkce rekuperace (regenerativní brzdění)
- řetěz je vybaven O-kroužky pro delší životnost
- přední vzduchová vidlice VOLCANO UPSIDE DOWN, která zajišťuje lepší průběh pérování
- od 1.7.2018 jsou motocykly totožné v dalších vylepšeních jako led přední světlo, vylepšené sedátko, lepší brzdové pumpy, jiné brzdové obložení a jsou vybaveny stejnými díly jako ostatní modely.
- od 4.2020 - plně elektronický akcelerátor bez lanka a bovdenu, vylepšení těsnění ložisek rámu, vylepšení rámu.
- od 10.2020 - Přední blatník, zadní blatník do vidlice i kryt řetězu je již standardní výbavou
- 2022 - Vidlice KKE. Nový design nálepek které nejsou z fabriky nalepeny je možno zvolit jestli je chcete nalepit od nás nebo ne.
- od 3.2022 - Vidlice KKE, nová baterie s větší kapacitou 34Ah, nálepky opět vylepeny, bohužel se dodává BEZ předního blatníku. V případě potřeby možno zakoupit zvlášť stejně jako gumovou zástěrku k ochraně zadního tlumiče.
Všechny SUR-RON X-verze stejného modelového roku jsou z fabriky stejné a mají stejný výkon.
Pozor na šedý dovoz bez záruky!
Na trhu se vyskytují motorky, kterou nejsou dovezeny českým importérem od výrobce ale od překupníků. Tyto kusy ve většině případů nejsou určené pro Evropu ale pro jiné státy. Mají jiné komponenty i nastavení a můžou mít i další výrobní anomálie.
Výrobce Sur-Ron na tyto stroje neposkytuje záruku, jelikož byly prodány v Číně s patřičnou slevou bez záruky. Proto ani český importér nemůže na tyto stroje poskytovat záruku.Veškeré námi prodávané motorky Sur-Ron pochazí od oficiálního českého dovozce přímo z od výrobce.
Podrobné info k modelu Sur-Roy Light Bee X
Více specifický popis s maximem informací se dozvíte níže.
Specifikace pohonu a převodů
PMSM(pernament magnet synchrous motor) bezkartáčový bezúdržbový motor vzduchem chlazený váží 7kg má permanentní magnety s odolností až 180°C ze vzácných zemin, nominální výkon 5kW, špičkovou účinnost 95% (přičemž nad 80% se pohybuje v rozsahu 1,4 až 21,5Nm), maximální kroutící moment až 33Nm. Pohon je veden ozubeným řemenem CONTINENTAL 8M CX na hřídel umístěnou v ose kyvné vidlice. Toto technické řešení odstraňuje nežádoucí napínání a zkracování řetězu v důsledku pohybu zadní vidlice. Primární převod řemenem má poměr 1:2,2 sekundární převod řetězem 420 má převodový poměr 1:3,4 celkový převodový poměr je 1:7,6. Ten lze v případě potřeby změnit výměnou zadní rozety. Standardní rozeta má 48z (řetěz se 106ti články) pro 58z je potřeba delší řetěz se 112ti články) rozety s menším i větším počtem zubů máme v našich dílech.
Specifikace jednotky
Oproti standardní verzi je X-jednotka vylepšená systémem FOC (Field Oriented Control), sinusovým průběhem, který nevytváří elektricky bzučivý zvuk v motoru a má lepší běh. Je přidána funkce regenerativního brzdění, které vrací energii zpět do akumulátoru. Díky těmto vylepšením také dosahuje vyššího kroutícího momentu. Jednotka je zapouzdřena v odolném hliníkovém odlitku a celá je zalitá. Je tak odolná vůči vnějším vlivům. Celková elektrická účinnost dosahuje 98%
- FOC řízení - přesně vypočítává potřebný statorový proud vzhledem k pozici rotoru, vyznačuje se výbornou charakteristikou, která se dobře adaptuje a dá se použít pro BLDC i střídavé AC motory. Vyžaduje však provádění mnoha výpočtů, které ale nejsou moc časově náročné. Pracuje dobře při každé rychlosti a dovoluje přesně řídit / dávkovat točivý moment.
Ostatní bezpečnostní a jiné funkce
- snímač sundaného stojánku - deaktivuje motor
- snímač pádu - deaktivuje motor při pádu. Poté je potřeba vypnout a znovu zapnout klíček.
- snímač přední a zadní brzdové páky - při stisku páky je deaktivován pohon. Snímač brzdových pák lze pro pokročilé jezdce později deaktivovat
- rekuperace -regenerativní brzdění je spojeno s akcelerátorem. Při ubírání plynule přechází akcelerace k brzdění které vrací energii do akumulátoru. Rekuperace je deaktivována v ECO módu. Maximální rekuperace je změřena asi 15A cca 900W
- akcelerátor - otočná rukojeť jako u klasické motorky od modelu 2020 elektronika v rukojeti vedena kabelem (dříve lankem v bovdenu ke snímači pod baterkou)
- přepínač SPORT/ECO - v ECO módu je omezen výkon na cca 3kW a rychlost na cca 45km/h. ECO mód je aktivován i akumulátorem v případě zbývající energie pod 20%, případně z jiných důvodů jako ochrana před poškozením.
- houkačka
- tachometr - display s bíle podsvícenými údaji (aktuální rychlost, celkový stav km / aktuální a maximální rychlost, počítadlo km)
- USB zásuvka 2A pro napájení dalších zařízení
- Přední bílé led světlo, zadní červené led světlo
- hlavní klíček "zapalování"
Plně automatická tichá nabíječka v balení
Inovovaná rychlo nabíječka 10A je plně automatická. Nová nabíječka je menší než původní verze a také výrazně tišší ventilátor pro chlazení.
Akumulátor
Akumulátor je vybaven všemi moderními bezpečnostními prvky v BMS (battery management system) který komunikuje s ostatními jednotkami po sběrnici. Chrání tak akumulátor před všemi možnými vlivy poškození jako je nadměrné vybití, přebití, nadproud, zvýšená teplota / příliš nízká teplota která se snímá na 4 místech, balancer pro vyrovnání jednotlivých sérií článků. Akumulátor je tvořen 176ti články Panasonic velikosti 18650 v konfiguraci 16S11P. To vše je v odolném extrudovaném obalu z Al a plastovým víkem. Na akumulátoru se nachází displej, který informuje o stavu nabití akumulátoru v procentech. Ten je založen na kalkulaci vydaného/přijatého náboje, teplotní kompenzaci, kalibraci při plném nabití a dalších algoritmech, které podávají až neuvěřitelnou přesnost což jsme ověřili i v našem testu. Na displej se tak dá plně spolehnout při výletech. Akumulátor lze nabíjet přímo v motorce, nebo jej lze snadno vyjmout (po odemknutí krytu klíčkem zapalování a po odpojení silového a signálového konektoru) a nabíjet třeba doma. Motorku tak mít třeba garáži nebo jinde což je vhodné zejména v zimě (Lithiové akumulátory se nesmí nabíjet pod bodem mrazu, také mají v při nízkých teplotách nižší kapacitu).
Pokud je akumulátor po jízdě horký, je lepší nechat jej vychladnout a poté jej připojit na nabíječku. Zrovna tak je dobré nechat jej odpočinout po nabití.
Počet nabíjecích cyklů lithiových akumulátorů se počítá na "plné" cykly. Pokud tedy vybijete akumulátor do poloviny a opět nabijete je to dokonce méně než polovina cyklu díky cyklické závislosti, která je nelineární. Nejvíce tedy opotřebí vybít akumulátor zcela. Pro dlouhodobé skladování se doporučuje za stavu 30-70% a občasného kontrolování zda-li není příliš vybitý. Výrobce udává životnost 250 plných nabíjecích cyklů vybitých plným výkonem a zbývající kapacitou 70% oproti novému. Lithiové stejně jako jiné akumulátory stárnou, i když se nepoužívají. U Li-ion to je v závislosti na podmínkách skladování 1-5% ztrátou kapacity za rok.
Rám
Dvojitý kolébkový rám z lehké Hliníková slitiny 6061 T4 & T6 kovaný za vysokého tlaku, svařovaný. Velice tuhý a přitom lehký 7,8kg.
![]() | ![]() |
Tlumiče a pérování
- Přední vzduchová vidlice DNM UPSIDE DOWN. Umožňuje nastavitelnou tuhost tlumení zvlášť stlačení i uvolnění (odskok) Předpětí se nastaví tlakem vzduchu.
- Zadní tlumič Fastace, nastavitelné tlumení zvlášť stlačení/ uvolnění, nastavitelné předpětí pružiny
Kola a pláště
přední i zadní velikost 70/100-19 na ráfku 19x1,4 obuta do skutečných off-roadových plášťů
Brzdy
Čtyř pístové kotoučové hydraulické brzdy. Průměr kotouče 203mm
Rozměry
- rozměry 1870x780x1040mm
- světlá výška 270mm
- výška sedla 830mm
Další barvy na dotaz