Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

 

POZOR


27.10. zavřeno


motoshop dalfos


Možno platit kartou na prodejně


facebook dalfos moto

 

Splátkový prodej

essox

 


 

TOPlist



 

muc-off bike cleaner

pitbike servis

 

redline

 

dalfos

 


motoshop dalfos

KONTAKTY

Dalfos s.r.o.
Libenice 44
28002 Kolín
tel: +420 721020767
dalfosmoto(a)seznam.cz
web: www.dalfos-moto.cz

ZBOŽÍ V AKCI

cena 1 700 Kč
skladem ANO
cena 1 500 Kč
skladem ANO
cena 1 900 Kč
skladem ANO

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

cena 740 Kč
na objednávku
cena 690 Kč
na objednávku
cena 700 Kč
skladem ANO

POBLÉM STARTOVÁNÍ 2T minibike | Minicross | Miniquad

Máte-li problém nastartovat minibike, minicross nebo miniquad s 2-taktním motorem. Máme tu pár rad k minibike, minicross a miniquad s 2T motorem.

 

Nejčastější problémem je ucpaná tryska v karburátoru. Uzavřeme přívod benzínu a dole na karburátoru je taková miska. Uprostřed je šroubek, ten vyšroubujeme a vypustíme z karburátoru benzín. Poté šroubek vrátíme a miska drží na dvou šroubkách. Oba povolíme a misku sundáme. Uprostřed je zlatavé barvy tryska, tu vyšroubujeme a profoukneme. Ideálně nějakým čističem pod tlakem. Vrátíme vše zpět a je hotovo. Zkontrolujte také palivový filtr zda není moc špinavý, je na palivové hadičce pod nádrží.

Pokud nechce motor nasát benzín, mohou být zalepené klapky. Když mini dlouho stojí bez využívání. Musí se sundat celý karburátor a klapky jsou mezi motorem a karburátorm. Stačí opatrně třeba slabým šroubovákem strčit dovnitř a rozhejbat je. Pozor ale aby jste je neulomili!

Často je také problémem palivový ventil na karburátoru, v kterém je gumové těsnění a používáním se ničí. Doporučujeme ventil vůbec nepoužívat a přikoupit si kovový palivový kohoutek a dát si ho na hadičku mezi ventil a nádrž.

Odtrh indukční cívky od rotoru, když sundáte startování, které drží na 3 šroubkách. Je před Vámi rotor a zapalování s magnety (černá krabička). Povolte dva šroubky držící zapalování a přibližte k rotoru, mezeru nechte uplně minimální. Ale nesmí se magnety dotýkat rotoru! A zpět dotáhněte a vraťte startování.

Pokud motor nemá dostatečnou kompresi. Může to být že "podfukuje" kolem těsnění. Zkuste dotáhnout 4 šrouby co drží válec ke karterům. Pokud to nepomůže, je nutné vyměnit těsnění.

Poslední možnosti jsou v kabeláži, chcípáku a spínací skřínce.

Toto jsou všechno možné příčiny, které lze bez velké námahy odstranit a nemusí se díly měnit. Pokud vše funguje.

Samozřejmě pokud neustále protéká karburátor (problém 12mm karburátorů), nebo nejde směs do motoru, atd. Je potřeba koupit nový karburátor. Modely s 15mm karburátorem tyto problémy nemají a max se sekne plovák, stačí srovnat a jede se dále. Kdo má 12mm karburátor a chtěl by 15mm, musí koupit celou sadu aby mohl karburátor napasovat na motor.

Pokud neháže jiskru svíčka, je nutné koupit svíčku případně i indukční cívku.

 

Minibike nemá dostatečný tah? Nejčastější příčinou je spojka, protože prokluzuje. Buď už má moc sjeté pakny, připálená nebo praskla pružinka ve spojce. Doporučujeme dát celou novou spojku. Jsou 3-paknové nebo 2-paknové, nasazené na kužel a stačí původní sundat a nasadit novou. U některých typů je i klínek.

Minibike je stále v malém záběru? Možností je vysoký volnoběh, uberte na karburátoru. Pokud je volnoběh v pořádku, je to často prasklá pružinka spojky. Vyměňte spojku nebo všechny pružinky ve spojce (nikdy nedávejte jen jednu pružinku, ostatní jsou jinak vytahané a za chvíli praskne další).

Minibike nejde otočit motorem? Jestliže jste ředili správný poměr oleje a benzínu, tedy motor není zadřený. Tento jev se stává když praskne pružinka a zasekne se ve spojce. Opět výměna pružinek nebo celé spojky.

Důvody poškození startování? Nejběžnější je startování s hliníkovým šnekem a při správném používání Vám vydrží. Při startování nejprve pomalu táhneme za šňůru než vyjede šnek a zakousnou se zuby do rotoru. Poté můžeme zatáhnout prudce a minibike chytne (pokud je vše správně vyčištěné a seřízené). 
Nikdy hned neškubejte za startování nebo netahejte dále než je délka šňůry, hrozí mechanické poškození startování, v lepším případě se přetrhne šňůra.

 

Naše firma zajišťuje záruční i pozáruční servis