motoshop dalfos


Možno platit kartou na prodejně


facebook dalfos moto

 

Splátkový prodej

essox

 


 

TOPlist



 

muc-off bike cleaner

pitbike servis

 

redline

 

dalfos

 


motoshop dalfos

KONTAKTY

Dalfos s.r.o.
Libenice 44
28002 Kolín
tel: +420 721020767
dalfosmoto(a)seznam.cz
web: www.dalfos-moto.cz

ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 300 Kč
skladem ANO
naše cena 2 200 Kč
skladem ANO
naše cena 16 970 Kč
na objednávku

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 350 Kč
skladem ANO
naše cena 2 990 Kč
na objednávku

» Reklamační řád
Reklamace (reklamační řád):



 

V případě, že zákazník objevil na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, která nebyla způsobena jeho nevhodným používáním, ale vadou samotného výrobku, má v záruční době právo na reklamaci zboží. Pro reklamaci jako podklad je doklad o koupi, tj. faktura nebo záruční list. Bez dokladu nelze reklamaci uplatnit. Reklamace lze provést osobně v sídle prodávajícího nebo zaslat reklamované zboží zpět (včetně kompletního příslušenství) s přiloženým nákupním dokladem, záručním listem,  kontaktními údaji kupujícího a popsanou závadou. Zboží reklamované již v minulosti, též kupující doloží doklad o reklamaci. Nelze reklamovat vady zboží nesprávným nebo vadným používáním. Prodávající do 30dnů od obdržení všech podkladů a zboží sdělí kupujícímu výsledek reklamačního řízení. V případě uznání reklamace je zboží na náklady prodávajícího opraveno nebo vyměněno za stejně zboží, případně vrácena kupní cena. Místo pro posouzení reklamace je sídlo prodávajícího nebo sídlo dodavatele.


Dále se záruka nevztahuje na poškození vzniklá:
a) mechanickým poškozením zboží
b) neodbornou instalací, zacházením, obsluhou, nebo zanedbáním péče o zboží
c) provedením nekvalifikovaného zásahu nebo opravy
d) zboží, které bylo upravováno zákazníkem
e) zboží bylo poškozeno přírodními živly nebo vyšší mocí.
f) spotřební zboží

 


 

V případě že Vám dorazilo poškozené zboží a je zjevné že vzniklo vinou přepravy. Reklamujte u přepravce, neneseme odpovědnost za poškození vinou přepravce. Zboží se snažíme balit tak, aby nedošlo k jeho poškození běžným zacházením se zásilkou.