Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

 

motoshop dalfos


Možno platit kartou na prodejně


facebook dalfos moto

 

Splátkový prodej

essox

 


 

TOPlist



 

muc-off bike cleaner

pitbike servis

 

redline

 

dalfos

 


motoshop dalfos

KONTAKTY

Dalfos s.r.o.
Libenice 44
28002 Kolín
tel: +420 721020767
dalfosmoto(a)seznam.cz
web: www.dalfos-moto.cz

ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 5 500 Kč
skladem ANO
naše cena 2 199 Kč
skladem ANO
naše cena 11 990 Kč
na objednávku

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 6 800 Kč
skladem ANO
naše cena 350 Kč
skladem ANO

»
Recenze pitbike

Naše vlastní zkušenosti s pitbiky, které sbíráme už od roku 2010!

My pitbike nejen prodáváme, ale sami jezdíme a nabízíme i servis. Tyto recenze sepisujeme aby jsme Vám usnadnili výběr nového stroje.

Budeme postupně doplňovat v této sekci.

Pitbike SKY

Nejprodávanější pitbike model SKY, především díky ceně!

Z vlastních zkušeností víme, že levné pitbiky jsou často málo kvalitní a nebo mají nízkou životnost. Platí to i u tohoto modelu?

Na první pohled vypadá pitbike opravdu pěkně díky povedenému vzhledu. Motor je Loncin 125, který patřípitbike sky kolín mezi výrobce čínských motorů díky licenci od Hondy. Motor je na 125 slušně dravý a jde rychle do otáček. Výkonem 9koní umí překvapit a zvládné ho dítě ale vyřádí se i dospělý. Motor je spolehlivý a stačí mu pravidelná údržba (výměna oleje, seřízení ventilů, udržovat čistý motor a čistit filtr s karburátorem).
Na pitbike jsou upside-down přední vidlice, které jsou vcelku tuhé a i zadní tlumič, samozřejmostí je možné vyměnit za kvalitnější tlumiče třeba od Stompu. Rám vypadá pevně, přesto má své mouchy a to čínské sváry. To mu bohužel ubírá na pevnosti na skoky. Ale je dostatečně pevný pro běžné ježdění pole, louky, lesy apod. Pitbike SKY se vyrábí v provedení s koly 14x12 a 17x14, jde o kompletně totožný model s rozdílem jen v kolech. Výhodou je že když koupíte na kolech 14x12, můžete později změnit bez problémů za kola 17x14. Že se občas povolí nějaký šroub, to je u všech čínských strojů. Stačí vyměnit za české šrouby nebo dát lepidlo na závity. Ložiska v kolech a krku řízení vydrží dle stylu ježdění a terénu, doporučujeme poté nahradit kvalitnějšími a ty vydrží orpavdu dlouho. Pokud chcete s pitbike více skákat, doporučujeme se podívat po dražším modelu, případně si rám upravit a zpevnit.

Závěrem:

Pitbike SKY patří mezi levnějšími modely mezi to nejlepší co lze v této cenové relaci sehnat. Opravdu jsme toho odzkoušeli hodně a jen model SKY se nám osvědčil v poměru cena/výkon jako nejlepší. I přes nějaké mouchy, bude dlouho sloužit při základní údržbě všem, kteří hodlají pita využívat pro hobby ježdění po zahradě, louce, polní cesty a lehké tratě. Na trhu je více modelů SKY, my máme výrobce, který dodává pitbike v kvalitnějším provedení než ostatní. Zaujal Vás model? Najdete ho zde >>>

Pitbike WPB Race 140 a 155

Dravý, velký a kvalitní pitbike pro náročné

Pitbike WPB Race patří mezi největší pitbike (dirtbike) na trhu. Vzhledem je velmi blízko velkým mx motorkám a je určen především pro dospělé jezdce. WPB spadá pod výrobce STOMP.

Dravý sportovní vzhled pitbike s kvalitním plasty a 3M polepy. Chromolybdénový rám je postaven přímo prowpb race velká kola 17x14. Dlouhé přední upside-down vidlice a kvalitní zadní tlumič. Tlumiče jsou ideálně nastavené pro všechny druhy ježdění, od polní cesty až po MX trať pro pitbike. Tlumiče dobře kopírují terén a nechodí do dorazů jako tobývá u levných čínských modelů. WPB má kvalitní hydraulické kotoučové brzdy s brzdiči HSK, které se dají dobře dávkovat. Kvaitní řidítka bez hrazdy s měkkými MX gripy. Pohodlné MX sedlo s pěnovou pamětí. Model Race je možné s motorem YX 140ccm, u kterého lze zvýšit výkon ostrou vačkou. Nebo motor 155 zongshent (160ccm) s ostrou vačkou. Oba motory mají dostatečný výkon, dobře se chladí díky olejovému chladiči a nemusí se tolik vytáčet. S ostrou vačkou jde motor rychleji do otáček a je výrazně dravější. Laděný výfuk dodává stroji sportovní zvuk. Celkové zpracování tohoto modelu je velmi povedené. Jediné co doporučujeme vyměnit, je benzínová hadička z nádrže do karburátoru. Jelikož časem začne rosit a je lepší dát lepší hadičku. Dále u motoru 140ccm nižší kolínko na motor ke karburátoru. Motor 140ccm když se přidá v nízkých otáčkách prudce plyn, se lehce přidusí a po chvíli vystřelí. Aby jste měli okamžitou reakci na plyn, vyřeší to nižší kolínko. Žádné jiné mouchy jsme na WPB nenašli a jsou to jen drobnosti.

Závěrem:

Kdo hledá pitbike i pro větší postavy, který neomrzí výkonem - Určitě by se měl podívat právě na WPB Race! Model je skvěle zpracovaný a dá se na něm dost řádit. Rám je kvalitně svařený, plně funkční tlumiče, kvalitní použité díly. Velmi spolehlivý stroj pro hobby jezdce i závodníky. Po našich zkušenostech je to jeden z našich nejvíce oblíbených modelů pitbike pro ježdění. Více info zde >>>

STOMP Z3-140

Zbrusu nový model oblíbené pitbike Stomp Z pro rok 2017

Model Z3-140 je nástupcem oblíbené Z2-140 a přichází s kompletně novým zpracováním.

Novou Z3 výrobce STOMP kompletně přepracoval a vylepšil již tak povedený model Z2. Dostal předevšímstomp Z3 nové ostřejší plasty a grafiku, pro dravější vzhled. Kvalitné zpracovaný rám CRF70 SDG připravený pro divokou jízdu. Přední upside-down tlumiče se skvělým chodem a funkčností. Zadní tlumič je měkčí, kdo má v plánu jezdit závody a hodně skákat je lepší osadit sportovním tlumičem DNM. Pohodlné pěnové sedlo s pamětí. Dobře dávkovatelné hydraulické kotoučové brzdy HSK. Kvalitní páčky, které hned podnou do ruky, měkké MX gripy a Protaper styl slitinových řidítek s hrazdou. Výkoný motor 140ccm se závodní vačkou, dodává motoru velkou dravost a na kolech 14x12 umí opravdu zázraky. Rozhodně překvapí svým výkonem a jízdními vlastnostmi. Je možné osadit i koly 17x14. Laděný sportovním výfuk s CNC koncovkou, ostrý zvukový projev pita! Spousta vychytávek jako leštěné SDG středy kole, CNC víčko nádrže, haltr v zadním kole. Nějaké mouchy? Nenašli jsme!

Závěrem:

Jednoznačně top model v dané cenové relaci na trhu! Pitbike má obvyklou velikosti a svou dravostí dokazuje že patří k tomu lepší co se dá sehnat. Rozhodně neomrzí časem ani zkušenější jezdce, díky dostatečnému výkonu. Pokaždé když se na Z3-140 svezem, musíme mít úsměv na tváři co ten divoch dovede. Komplet info zde >>>

 

STOMP Z3-140R (160R) - závodní verzestomp z3140r

Tento model se dělá také v závodní verzi pro všechny, kteří chtějí využívat svého pita na plno!

Sportovní verze určena pro závodní použití i hobby má plně stavitelné přední tlumiče SP 730mm a zadní tlumič DNM 295mm s duální pružinou. Možno nastavit útlum i odskok! Kromě tlumičů je na modelu hliníková ohlehčená kyvná zadní vidlice. Řadicí páčka stejná jako na velkých MX motorkách a kvalitnější pneumatiky Maxxis (Kenda). Samozřejmostí je závodní vačka, olejový chladič, u 140ccm 14,5koně a 160 má 17koní.

Závěrem:

Se závodní verzí Z3-140R nebo Z3-160R můžete vyrazit rovnou na závodní trať a účastnit se závodů. Protože vše, co u závodního stroje potřebujete už máte namontováno! Tlumiče mají až 19stupňů nastavení odskoku a útlumu. Pneumatiky se zakusují do terénu aby jste mohli využívat výkon na plno. Chceš závodní pita? V e-shopu ho najdeš zde kde je kompletní popis

Pitbike DemonX DXR2 125

Menší vrůstem, nikoli výkonem

DemonX patří do rodiny STOMP a to zaručuje jeho kvalitu. Dravý design osloví všechny malé závodníky.

DemonX je cílen na děti ve věku +-10let ale bez problémů ho může využít i dospělý. Geometrie vychází zdemonx Hondy CRF50, který je vhodný i pro začátečníky. Kvalitní a plně funkční tlumiče, slitinová zadní kyvka, HSK hydraulické brzdy, kované páčky, měkké MX gripy, leštěný SDG středy kol. Sportovní laděný výfuk, ostřejší zvuk. Model má kola 14x12 s výškou sedla 73cm od země. Model patří mezi nejvíce oblíbené modely pro děti, předevšímvpro ty, kteří hledají vyšší kvalitu zpracování a spolehlivý stroj. Motor Lifan 125ccm a karburátor Mikuni se starají o dostatečný výkon. Stroj je určen nejen na louky a polní cesty, zvládá i dětské tratě pro pitbike. Motorku zvládá i začátečník, bez zkušeností s jinými motorkami. Jednoduché řazení díky převodovce N1234, kde neutrál je úplně dole a nemusí se složitě hledat mezi 1. a 2. rychlostí. Tyto převodovky jsou u pitbike nejčastější. Model je postaven přímo pro kola 14x12! Díky tomu má perfektní vlastnosti, které ocení nejen začátečníci ale i pokročilý jezdci. Rám má kvalitní sváry, na modelu jsme nenašli žádné mouchy a nebáli by jsme se dítě na tento model posadit.

Závěrem:

Kdo chce vyšší kvalitu pro své děti pro ježdění a spolehlivost, pitbike DemonX 125 je to pravé! S kvalitním rámem a dobře fungujícími tlumiči i s dětskou váhou je to ideální model pro začátečníky i pokročilé. I tento model Vám můžeme nabídnout v naší nabídce >>>

Pitbike Stomp Juicebox 90

Dětský model s elektrickým startérem a automatem

Spolehlivý stroj pro dětské začátky v kvalitě Stomp!

Juicebox 90 dostal pro rok 2017 několik inovací včetně modernějšího designu. Velká výhoda tohoto modelu projuicebox 90 děti je elektrický startér, který ocení hlavně tatínci aby nemuseli za dítětem běhat kvůli nastartování. Jednoduché ovládání pro děti a úplné začátečníky. Stačí přidat plyn a motorka se sama rozjede díky odstředivé spojce. Motor je o obsahu 90ccm, 5koní, 4taktní s dostatečně pozvolným výkonem pro začátečníky. Kvalitně svařený rám CRF50 a dobře fungující odpružení. Pohodlné sedlo pro děti. Motorka je na malých kolech 12x10 s SDG středy a výškou sedla od zeme jen 62cm. Opravdu spolehlivý stroj, kde stačí jen lejt benzín a jezdit. Občas drobná údržba jako výměna oleje, dobití baterie a seřízení (ventily). Na model nelze dát větší kola. Výfuk vedený nad motorem je dostatečně krytý aby se dítě nespálilo o výfuk při běžné jízdě. Na motorce je tichý výfuk a motorka díky němu není moc hlučná.

Závěrem:

Malej Stompík je určen pro všechny malé začátečníky. Spolehlivý stroj s minimální údržbou a klidným výkonem. Hledáte-li kvalitnější model od přímo čínských dětských minicross nebo pitbike, tento model je ten pravý! Na e-shopu najdete zde >>>

Pitbike Sprinter YX 160

Nová závodní verze přímo od čínského výrobce

Tento nový model s dravým motorem YX160 patří k tomu nejlepší z přímé čínské produkce


pitbike sprint 160Pitbike na velkých kolech 17x14 je žhavá novinka 2018. Musíme říci že se v Číně dost polepšili u tohoto modelu najdete spoustu dílů, jaké se používají třeba u Stompu. Vybrali v obsahu 160ccm ten nejdravější motor YX, který i dospělým jde pěkně do otáček za plynem. Rám je kvalitněji svařen a je použit CRF110 a stejně tak pevné plasty. Už samozřejmostí jsou u nás pity se sportovním výfukem. Skvělá vychytávka je protiskluzové sedlo, nastavitelné sklápěcí páčky, kryt brzdové pumpy. Na modelu pro lepší chlazení motoru je velký olejový chladič. Jízdně se na pitovi jezdí poměrně dobře, pocitově téměř jako na Stompu kdy se hlavně oproti jiným čínám zlepšil chod tlumičů. Prodloužená kyvná zadní vidlice. Překvapením jsou brzdy, použili kvalitní a hlavně funkční brzdy od HSK. Tyto brzdy se používají na všech Stompech kde jsou roky ověřené. U nových motorů jsou dotažené ventily a před uvedením do provozu je vždy nutné ventily seřídit! Při montáži u nás vždy stroj připravíme k provozu.

 

Závěrem:

Tento stroj je skutečným překvapením. Motor umí překvapit výkonem a celkově dobré jízdní vlastnosti. Model Sprinter je ideální levnější alternativa místo WPB 155 nebo Detroit 170 od Stompu. Ale samozřejmě se dražším modelům nemůže rovnat a proto je i nižší cena. Kdo se rozhodl, může si ho zakoupit u nás zde >>>.

Pitbike Scorps 140 17x14

Nový dravý model s výkoným motorem 140ccm za zajímavou cenu.

Kdo chce výkonější motor v pitbike a do 30 000kč, neměl by mu uniknout tento nový model pro rok 2018. Otestovali jsme tuto novinku a velmi nás překvapila...

Vývoj pitbike jde neustále dopředu a je to opravdu znát. Nový Model Scorps má dravý 4T motor YX 140 spitbike scorps kolín výkonem 14koní. Motory YX jsou známé svou spolehlivostí a lepším průběhem motoru. Velká výhoda je že model má olejový chladič, díky tomu se motor lépe chladí. I s dospělým je pitbike stále dost obratný a motor neztrácí sílu, dá se na něm slušně vyřádit i přes to že to je také přímo čínský model. Odpružení prošlo velkou změnou oproti starším modelům. Nové tlumiče jsou mnohem lepší v tlumení a lépe kopírují terén. Stále nejsou jako tlumiče na Stompech, ale jsou výrazně lepší než na většině čínských pitech. Široké a pohodlné sedlo. Pevný a ověřený rám CRF110 a stejně tak plasty. Opravdu líbivé polepy stroje, měkké gripy, nastavitelné lámací páčky, vyšší řidítka s hrazdou, molitanový sportovní filtr a dunivý sportovní zvuk stroje.

Každý nový stroj po sestavení, je nutné ještě seřídit ventily. Jelikož z výroby je má každý motor dotažené! Při zakoupení sestaveného stroje u nás jsou ventily vždy seřízené k jízdě!

Závěrem:

Nový Scorps je ve své cenové relaci slušně vybaven, osazen kvalitními díly a spolehlivým motorem. Kdo chce výkonější a kvalitnější stroj, ale nemá dost peněz na nového Stompa. Je model Scorps ideálním kompromisem. Více informací najdeš v e-shopu >>>

Pitbike MonsterSport 125 17x14

MonsterSport nahrazuje oblíbený pitbike AGB 37 Orion!

Sami jsme měli dlouho AGB ale jsou delší dobu těžce dostupné a proto jsme hledali náhradu. Konečně je tu a je ještě lepší!

pitbike monster

Pitbike MonsterSport je osazen motorem YX 125 4-takt, který má dravější průběh motoru než třeba Loncin. Kvalitnější díly a delší životnost. Na 125ccm je tento motor slušně dravý pro děti i dospělé a neomrzí moc brzy. Na pitovi je kvalitní rám CRF110, jako byl na AGB 37. Ale tlumiče jsou na tomto modelu nové a o dost lepší. Mají lepší chod a lépe kopírují terén. Takže pro hobby ježdění je jízda mnohem pohodlější i díky pohodlnému sedlu. Na motorce jsou vyšší řidítka s hrazdou, nastavitelné sklopné páčky, měkčí rukojeti, sportovní výfuk a kvalitní polepy. Díky větším kolům 17x14 je výška sedla cca 86cm.

 

Závěrem:

Kdo chce lepší stroj než je třeba pitbike SKY, Pitsport a jiné čínské stroje, je model MonsterSport to lepší v dané cenové relaci aby jste si jízdu na pitovi více užili a objednat si ho můžete zde >>>

Pitbike PitSport125 17x14

Nový model pro rok 2018 je vylepšený čínský pitbike oproti nejvíce prodávanému pitbike SKY. Na tomto modelu najdeme celou řadu vylepšení a kvalitnější provedení.

pitbike sport

Na první pohled je nový PitSport opravdu pěkně zpracovaný. Plasty mají ostře řezaný design. Rám je pevný a tlumiče lépe fungují než u pitbike SKY. Lépe je i řešen rám a uchycení motoru, kdy je k motoru lepší přístup pro údržbu nebo čištění. Na pitovi je i sportovní pěnový filtr, pro lepší funkci než drátěný filtr. Pit je úzký a díky tomu i lépe obratný pro běžné blbnutí s pitem.

Motor je dostatečně živý a je to nejpoužívanější motor. Tedy problém sehnat díly nebude ani v budoucnu problém. Pitbike je postaven na velkých kolech 17x14 a lépe tak kopíruje terén a větší výmoly. Pro hobby ježdění je to ideální stroj za slušnou cenu. Na pitovi jsou také kvalitnější řidítka a měkké gripy.

Závěrem:

V této cenové relaci nemá konkurenci svým zpracováním a můžeme stroj doporučit všem, kterým nevadí si trochu připlatit za lepší stroj místo pitbike SKY.

Pitbike Stomp Motard 140R

Malý Motard pro velkou zábavu na asfaltu

Anglický výrobce STOMP má v nabídce kromě pitů do terénu také dravce na asfalt a opravdu za to stojí.

pitbike motard stomp

Motard je osazen ověřeným výkoným motorem YX 140 s ostrou vačkou jako jeho teréní brácha Z3-140. Ale je navíc osazen karburátorem Mikuni, místo Molkt a tím jde ještě dravější za plynem. Což je na asflantu důležité pro tu pravou zábavu. Podvozek je plně stavitelný vpředu i vzadu DNM pro naladění pro potřebu každého jezdce. Super je i lehká hliníkový kyvka a naladěný sportovní výfuk s pěkným vzhledem v chromu. Oceníte i pěkné nerezové stupačky, hliníkovou řadičku a blástry na řidítkách.  Motard od Stompu je osazen jejich pneumatikami, které postačí ale kdo bude chtít využívat stroj k více dravé jízdě, doporučujeme se porozhlédnout na pneu třeba Dunlop. Kotoučové brzdy HSK jsou dostačující s dobrým účinkem. Plasty Detroit mají líbivé polepy a dodávají Motardu skutečně dravý design. Kdo má možnost v blízkosti se vyblbnout někde na asfaltu, je tohle ideální stroj s minimálními náklady na údržbu.

 

Závěrem:

Mezi pity ojedinělý stroj ve stylu Motardu, který splňuje požadavky pro sportovní účely na trati a užijete si na něm spoustu zábavy. Dravosti má dost a výjezdy ze zatáček u lehčích jezdců s kolem ve smyku bude něco, na co si rychle zvyknete. Objednat si ho můžete zde >>>

Pitbike Xmotos XB37 XZ250R

Dirtbike Xmotos XB37 má už k velkým MX strojům blízko svou velikostí

U Xmotos XB37 už na první pohled uvidíte, že se nejedná o klasický pitbike ale už model s výrazným rozdílem velikosti.xmotos xb37

Nový model XB37 má v sobě spoustu inovací a vylepšení. Je osazen vzduchem chlazeným motorem 250ccm 4T s výkonem cca 17koní. Masivní rám dirta je konstruován přímo pro velká kola 21x18" a dá se říci že je to čínská MX motorka. Má plně stavitelné přední vidlice i zadní tlumič. Zadní tlumič narozdíl od pitů má i přepákování jako na velkých MX strojích. Xmoto XB37 je vybaven i elektrickým startérem včetně nožního. Pod sedlem najdete pěnový filtr s airboxem. Sedlo má vcelku velké a pohodlné i pro jízdu v sedě a výškou sedla i posezem má velmi podobný velkým MX motorkám. Jak je to s výkonem? XB37 je s váhou 122kg poměrně těžké a i přesto že obsah motoru je 250ccm, není tak dravý jako klasické pitbiky které mají skoro poloviční váhu. Proto neočekávejte od tohoto stroje výkony jako u velkých MX motocyklů. Ale spíše oceníte tu sílu, kdy jde motor neustále ve všech rychlostech a ani v kopci neztrácí tolik dech jako pitbiky. Tlumiče na čínský stroj fungují překvapivě vcelku dobře. Nosnost má až 130kg a krátkodobě zvládá až 160kg.

 

Závěrem:

Velký dirtbike pro toho, kdo chce něco většího pro běžné ježdění v terénu a stálý výkon motoru i v kopcích. Díky větší velikosti na tom nebude jako vosa na bonbónu kdo je většího vzrůstu. Objednat si ho můžete zde >>>